پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226172
برقراري امنيت به شرط پاي بند بودن به قانون
تاریخ انتشار : 1395/06/13 12:14:57
نمایش : 1105
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: برقراري امنيت و نظم از جمله وظايف پليس بوده و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري بسيار قوي برخوردار باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار "غلامعباس غلامزاده" در گفت و گو با جهانبين نيوز، ضمن قدرداني از تلاش مستمر و گسترده همكاران خود در تامين نظم و امنيت عمومي، اظهارداشت: بدون ترديد اين خدمت خالصانه مورد عنايت الهي قرار دارد.

سردار "غلامزاده" گفت: برگزاري منظم و ماهيانه جلسات پايش جرايم، در بهبود روند كاهش جرايم سطح استان موثر است و انتظار مي‌رود كارشناسان اين جلسات را در راستاي ارائه بهترين راهكارهاي مرتبط تجزيه و تحليل کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بر انضباط ظاهري و معنوي کارکنان تاكيد و خاطر نشان كرد : برقراري امنيت و نظم از جمله وظايف پليس بوده و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري بسيار قوي برخوردار باشد.

وي تاكيد كرد: بايد با استفاده از بينش دقيق و روشن، برنامه‌ريزي همه جانبه ،كار مستمر و منظم به بهبود روزافزون روند كاري كاركنان در نيروي انتظامي كمك كرد.

اين مسئول انتظامي، امنيت كامل استان و آرامش مردم را هدف همه دست اندركاران و مسئولان عنوان و تصريح كرد: وحدت كلمه و حركت در مسير قانون موجب تحقق اهداف مي شود و در غير اين صورت هم مجموعه استان زيان خواهد ديد و هم مردم .

سردار "غلامزاده" به نقش تاثير گذار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در انجام ماموريت ها اشاره و بر رشد تقوا و ايمان الهي در بين مسئولان و كاركنان تاكيد كرد و گفت: اگر توانستيم در جايي كه هستيم تاثير مثبت بگذاريم، موفق بوده ايم.

فرمانده انتظامي استان، همدلي، وفاق، صداقت، امانت داري و احترام متقابل بين كاركنان و مديران و كار براي مردم را از مطالبات خود از مسئولان انتظامي عنوان و تصريح كرد: حفظ حقوق شهروندان از نكات مهم و قابل توجه در انجام ماموريت هاي انتظامي است كه بايد بر رعايت آن تاكيد شود.

سردار غلامزاده در پايان از عموم شهروندان و هم استاني هاي گرامي كه پليس را در اجراي طرح هاي انتظامي و تحقق امنيت پايدار ياري مي رسانند، قدرداني كرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html